Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020

₰…… μα, ντι, ντι, ντι….. Λαϊκό Ρώσικο τραγουδάκι

 

₰…… μα,  ντι,  ντι,  ντι…..  ντι, ντι,  λι….. 


Τη Δευτέρα ερωτεύτηκα 

κι’ όλη τη Τρίτη βασανίστηκα.

Τη Τετάρτη εξομολογήθηκα τον έρωτα μου 

και τη Πέμπτη απάντηση περίμενα.

Παρασκευή ήρθε η απόφαση: "Σε παρηγοριά καμιά δεν είχα ελπίδα"!  Έτσι,

το Σάββατο, τέρμα θέλησα να δώσω στη ζωή μου! 

....... Όμως, την ψυχή μου θέλοντας να σώσω.....

τη Κυριακή άλλαξα γνώμη!

Ύστερα πάλι, ξανά η Δευτέρα ήρθε.

₰….μα,  ντι,  ντι,  ντι….. ντι,  ντι,  λι……

 

* Λαϊκό  Ρώσικο  τραγουδάκι (όπως το διασκεύασα). Από το μυθιστόρημα «Οι Κοζάκοι», του Λεβ Νικολάεβιτς Τολστόη (1848-1910). 


* Ένα άλλο ερωτικό - ρομαντικό Ρώσικο τραγουδάκι και το πιο κάτω:

Είσαι σαν την αυγή, όταν γλυκοχαράζει.

Είμαι το δειλινό. Για μένα πια βραδιάζει.

Για σένα η ζωή, το μέλλον, η χαρά.

Για μένα οι αναμνήσεις. Τα άσπρα μου μαλλιά δεν είναι για φιλιά.

 



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου